marți, 11 octombrie 2022

FALIMENTUL ISTORIEI

FALIMENTUL ISTORIEI- Costel Zăgan -

 Falimentul Istoriei

 

Istoria domnilor este o caricatură

Însuşi Dumnezeu iată-l şomer

să tac dracului totuşi din gură

îmi zic sprijinindu-mă de cer

 

Însuşi Dumnezeu dacă-i şomer

dracul l-a pus să-şi vândă raiul

ceva de la Apocalipsă totuşi mai sper

să nu se mai ţină de noi ca scaiul

 

Dracul m-a pus să visez raiul

cum aş putea să tac din gură

când văd şi-n ochiul Creaţiei paiul

şi-nţeleg că totu-i o caricatură

 

Şi chiar Dumnezeu ultimul şomer

şi-a închis prăvălia şi-a fugit din cer

__________________

 

 

  L’Histoire- une caricature

Messieurs l’Histoire est une caricature

Ici Dieu lui-même est au chômage

Cependant que Le diable ferme sa g…..(bouche)

Je me dis, soutiens le ciel

 

 

Dieu lui-même s’il est au chômage

Le diable l’a poussé à vendre le ciel

Quelque chose de l'Apocalyps pourtant j'espère encore

Qu’il ne nous tienne pas comme de la glue

 

Le Diable m'a fait rêver de paradis

comment pourrai-je me taire

et quand je vois dans l’œil de la Création la paille

 et comprends que tout est caricature

 

Et Dieu lui-même l’ultime chômeur

a fermer boutique et à s'enfuir du ciel

 

__________________ 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EPIGRAMA ZILEI

 S-a-nvinețit economia s-a-nvinețit la încheietură agricultura moare de secetă iar politica de căldură COSTEL ZĂGAN